"עֹד יֵשְׁבוּ זְקֵנִים וּזְקֵנוֹת בִּרְחֹבוֹת יְרוּשָׁלִָם וְאִישׁ מִשְׁעַנְתּוֹ בְּיָדוֹ מֵרֹב יָמִים. 

         וּרְחֹבוֹת הָעִיר יִמָּלְאוּ יְלָדִים וִילָדוֹת מְשַׂחֲקִים בִּרְחֹבֹתֶיהָ".[1][2][3][4][5]  

 

 

 

 


[1] זכריה ח' 5.

[2] מכל הנבואות הגדולות אני אוהבת את זאת, הקטנה.

[3] אם נוסעים על כביש הזמן, מי רואה היום ילדים משחקים ברחובות ? (הכוונה במילה "רחובות" במקרא,  לשווקים ולכיכרות. בהשאלה להיום- אולי למה שפעם קראנו לו "שכונה" ? קלאס ,תופסת ,אופניים. חזון אחרית הימים להרבה ילדים היום).

[4] ונניח שהאינטרנט הוא עיר גדולה, והבלוג הזה הוא בית אחד קטן באיזה רחוב בה.

[5] תמיד רציתי אחיות. אין לי אחיות (אני מתכוונת- אחיות אחיות). וכשהתחלתי לכתוב את הרשימה הזאת, מיד קפצה ובאה אחותה. אז הבנתי שלבלוג(ה) הזאת יש אחות, ומדי פעם, כשהיא תמשוך לי בשרוול ותצעק שהיא גם רוצה ושזה לא פייר, ושאני לא שומעת, ושגם לה יש מה להגיד, אספר שאפשר גם לגשת אליה.

 


7 responses to “

  • מירי

    תתחדשי
    העיצוב מאד יפה בעיניי
    (יהיה נחמד אם תוסיפי כפתור רישום למנויים באמצעות הדוא"ל)

  • טלי

    שירלי!!!!!!! איזה כיף!

    תתחדשי יקירתי (-:

    ילדים משחקים ברחובות – כבר קנית אותי!

    ברוכה הבאה לשכונה, תיהני, מתאים לך, בלגוג.

  • שירלי

    מירי-

    תודה.
    ניסיתי לתפור נכון את הכפתור למטה (הכתמתם). מקווה שזה עובד, אם את מנסה, אשמח לדעת אם זה עבד.

    ***

    טלי-

    תודה, ברוכה הנמצאת.

    (-:

    (מצחיק, אחרי שרשימות היתה פעם שכונה קיבוצית נפרדת, אני מרגישה כמו בהרחבה קהילתית (מצד המצטרפים, כמובן…(-:))

  • מירי

    אין כפתור subscribe email?
    מצאתי שזו דרך העדכון הכי נוחה לי
    (אחרת, חוששתני, תצטרכי לעדכן אותי ידנית באמצעות אימייל)

  • שירלי

    אוי, אני מסתבכת פה עם כל הפירוטכניקה של הבוידעם של הבלוג. זה כנראה ייקח לי עוד קצת זמן לעבור את המחסומים , (ולהרוויח על הדרך המצאת פטנט לאבחון באמצעות מפגש ראשוני עם חדרי הלבשה של בלוגים), עד שאתקין פה את הבלוג, על שלל אביזריו, כמו שצריך.בינתיים נעבוד מנואלה, ומקווה שבמהרה בימינו יתנוסס פה הכפתור.
    סליחה על הטרטור.

  • שוֹעִי

    הי-הוֹ,
    ברכות, מזל טובים והמון הצלחה
    אני אבוא, בטח שאבוא, זה כמעט בחינת גילוי אליהוּ
    [אני מקווה שתהייה פה איזו סקציה על הקבלה… איך שתרצי]
    (-:

  • שירלי

    הי הו שועי!
    תודה רבה רבה.
    (ואם כבר גילוי אליהו, אני מקווה שלא רק הסבא החביב אלא גם ההוא המקראי, עם הקוצים (-:))

    בכל אופן , גם לך מחכה לך פה תמיד כוס עם מיץ ענבים.
    (-:

כתיבת תגובה